Konu
Sivrisinekler.
30-06-2005, 01:34:41
#7
ARKaDaS
Yok ya ben camı acmıyorum zaten. Bi yerlerden giriolar. O alet'den alayım ben yarın. (Yani bugun)
Dişi sineklerin sokması güzel
Ehueheu