Farkı olması değil daha yeni açıldı site.farklılık derken ne farklı olcak maçta oynayan takımların isimlerimi

neyse fikirler için teşekkürler çalısmalarım devam ediyor localhostta çok yakında sizlerleyim
benim bahsettiğim farklılık tasarım olarak.
sen acele etmissin bence siteyi acmakla.bi logo eklemissin siteye o kadar baska yaptıgın bisi yok bence tam olarak hazırlayıp acsaydın daha iyi olurdu..