yaşa len diyorum ben sana sadece bi insanın kanıtı yok diyo bu kadarda rol oynanmaz .
seninle kaç kez konuştuk hep gönderdim gönderdim filan bişeyler dedin oyaladın sonra bıktım artık unuttum senle mi uğraşıcam domain için 1 sene sonra msn nickinde benim domaine post attırdığını görünce hemen yazdım bi sonuca varamadım yine kanıtım yok diyo hep aynı şeyleri söyleyip duruyosun senin itraderından nasıl biri olduğun zaten belli bide benim profilimi kirletiyosun ya yazıklar olsun senin gibi insanlara.
şunuda söyleyeyim msni değiştirdim ama seni engellediğim için seninle hiç konuşamadım bıkmıştım artık senin gibilerden eski msni açınca bi maile bakmak için gördüm nickini ve yazdım.