Sen beni mademki burada yalancılıkla sucluyorsa domain vermedime dail bende seni burda pek hale yalancılıkla sucluyabilirim niye dört ay kadar bekledinde şimdi meydanana cıkıyorsun onu anlamış deyilim bunca zaman niye madem sustun ben sana konu açtırdım hangi tarihde bana bunlarıda söyle aradan kaç ay zaman geçti konuşmadında şimdi niye konuşuyorsun bu zaman birimince benim herkeze hakkım tamdır bundan sonrada böyle olucak ama kurnaza yatıpta bir çok zaman birimi geçmiş bu zaman biriminden sonra yok natrodaki şifremi unuttum yok mail göndermiyorlar gibi laflara gerçekten tokum bu lafları sanal başlarken başkalarından duyyordum.