kesinlikle iş yapmayın post attım karşılığında domain vermesi gerekiyodu vermediği kalmadı bide başkasına post karşılığı veriyo.inanamıyorum ya böyle terbiyesizlik olmaz.domaini kayıt edince güvenilir biri sandım ama benim hakkımı başkasına veriyo şimdide post ile.