arkadaşlar amerika'ya giden herkes hesap açabilir. Şu anda amerikada olan 1 arkadaşımla görüşmekteyim. Kendisinin amerika bankalarından 2 tanesinde hesabı olduğunu söylüyor. SSN gerekmiyor. Ancak vize ile alınan bir TAX ID gerekli. ayrıca 1 ay içinde hesabınıza 3000$ + para girerse bunun %30 vergisi size yansitiliyor. Sizin göndereceğiniz bilgilerle bu kişi birşeyler yapiyor olabilir. Ancak sizin adınıza alınacak 1 TAX ID ile başınıza vergi problemi çıkabilir. Bu konuyu araştırmaya devam ediyorum. Ama vergi en büyük problem! Lütfen Dikkat!