Hiç normal yollarla amerikadan banka hesabı açtırmaya çalıştınız mı? Ben bir kaç gündür bu işle çok yoğun bir şekilde uğraşıyorum. Bankalarla telefonla görüşürüyorum, amerikadaki bankalarla konuşuyorum, swift ya da havale masraflarını, hesap açma şartlarını her şeyi. Ancak o kadar zor ilerliyor ki işler anlatamam. Amerikan vatandaşı olmak yetmiyor daha bir çok şey gerekli.

Bunları neden mi anlattım? Bu kadar uğraş verip yasal yollardan ilerlemek bu kadar zorken bu şekilde ilerlemek bu kadar kolay mı ?