onun tek hatası amerikada bir firmayız ayağına yatmasıydı, kendi kaybetti, leet dikkat et yinede, para kolay kazanılmıyor, sanki Türkiye'deyiz dese bişey olacak, hem mygcard'la filan anlaşma yaptım diyor, hem amerikada şirketiz diyor of off
diğer tüm arkadaşlara not: benim amacım bu elemanı karalamak değil yada işini baltalamak, hepinizin nasıl zorlukla para kazandığını görüyorum, paralarınıza yazık olmasın, her şey netleşmeden şüpheyle yaklaşın olaya, sonuçta bu forumdan ne sahtekar adamlar geçti, tekrar diyorum sahtekar demiyorum ama dikkatli olun siz.