Caddeciyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatlar uygun, Destek super.
Herkese oneririm.
Tesekkurler Hasan bey.

ya hocam teknik destek (Sıfır) 0 msn acık olunca bazen cevap vermiorlar...

+ serverlerindeki problemleri hatalari mail olarak göndermiyorlar önceden.