FLYTV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Santos tek kişi gidip kalabılırmıyım orda? Klıması varmı bu arada?
Tabi kalabilirsin. Bizim odada klima yoktu, zaten kışın kalmıştık