ben kabul etmek istemiyorum açık arttırmaya sunmak istiyorum.. tabi oluyorsa... direk bu gelen 200 euro teklife satmak için SELL DOMAIN diye buton koymuşlar eşşek kadar ama ona tıklarsam 200 euroya gidecek sanki..