aslında güzel bir özellik, üye sayısı belli bir sayıya ulaşınca yeni gelen insanları foruma bağlamak için kullanılabilir. Forumu bir kullanımlık olmaktan kurtarır. Bu sayede kullan at bir forumunuz olmaz

Ama bunun tersini isteyen forum sahipleride olabilir tabi onlara bişey diyemem