Bikere bu durum bankacılık ilkelerine aykırı, iyimiş o ben sana para göndereyim 3 gün sonrada hiç bişey olmamış gibi yanlışlıkla gönderdim deyip geri alayım. böyle bişey olmaz, normalde yanlış bir eft yaptığınızda paranın gittiği kişi banka tarafından aranıp durum anlatılır ve onay alındıktan sonra para yine aynı banka tarafından geri alınır, bu işlemdende masraf alınır.
Peki sen parayı çekmiş olsaydın ne yapacaklardı acaba?
Bankayla mutlaka irtibata geçip durumu detaylıca öğren bence.