webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklamları forumun içine koysan daha iyi olur
https://www.r10.net/vbulletin/109081-...nisletmek.html
bunu biliyorum zaten %100 yapınca sağa ve sola tamamen dayanıyor. ben sola dayansın sağa dayanmasın istiyorum