birbirimizi ihbar etmeyi çok seviyoruz, birbirimizin düşüşünü izlemek bize zevk veriyor, egolarımız tatmin oluyor, belki cebimize daha çok para giriyor ( birilerinin rızkını kesince ) sonra da "google ırkçı, 19 mayıs logosu bile koymadı, bizi sevmiyor, nefret ediyor" diye mesajlar ve konular yazılıyor. sen kendi insanını sevmiyorsun + yetmezmiş gibi verebildiğin bütün zararları veriyorsun google seni niye sevsin?