Konu
Sİzce Ne kadar eder
21-05-2008, 08:36:24
#2
StoryLine
genelde siteler kazançlarının 6 katı gibi bir paraya gidiyorlar ama lisansın yıllık olması eksi bir şey olarak düşünüyorum