eee diyorum hocam size, adamlar yapmadığı işler için bile marka çıkarmışlar yasalara aykırı olarak,yani tek bir isim marka çıkar ne sektör varsa hepsinde hak sahibi ol , böyle bir mantık yok , kaldı ki kendi fikri ürünleri olan bir kelime değildir tekrar diyorum,günlük hayatta kullanılan bir kelimedir.Burda hata Türk Patent Entstitüsündedir.Noter gibi önüne gelen şeye marka diye belge verilmez.Ama bu hata 1999 yılındaki deneyimsizlikleirnden kaynaklandığını düşünüyorum.O zamanlar net türkiyeye yeni gelmişti,başvurulan herşeye belge veriliyodu tabikii...Sonra itirazlar yükseldikçe hizmet kaliteleri de arttı ve Avrupa standartlarını yakalama aşamasında olmaları gerek 10 yıldan sonra.İstediğin içeriği korkmadan koy,dava açılırsa itiraz edin.Size yol gösteriririm bu konuda...