aquadark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya bi gidin ya Hırsızlar sizi calıp calıp tema yaptım dıosunuz Temanın 'T''sinden anlıyormusunuz acaba cok merak edıyorum

yabancı tasarımcının temasi

bu bu hırsızların temasi


indrdıgınız temalara mutlaka bakın her sablonda ıframe kodları eklenmıs

madem yapamıyorsunuz calmayında kardesim.
tablolar aynı ama renkler ve görünüm farklı gibi