ya bi gidin ya
Hırsızlar sizi calıp calıp tema yaptım dıosunuz Temanın 'T''sinden anlıyormusunuz acaba cok merak edıyorum
yabancı tasarımcının temasi bu bu hırsızların temasi
indrdıgınız temalara mutlaka bakın her sablonda ıframe kodları eklenmıs madem yapamıyorsunuz calmayında kardesim.