ya bi gidin ya Hırsızlar sizi calıp calıp tema yaptım dıosunuz Temanın 'T''sinden anlıyormusunuz acaba cok merak edıyorum

yabancı tasarımcının temasi

bu bu hırsızların temasi


indrdıgınız temalara mutlaka bakın her sablonda ıframe kodları eklenmıs

madem yapamıyorsunuz calmayında kardesim.