bbulak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar scrıpt bu sıteye özel yapıldığından bu sekıldedır. Panelini msnden arkadaşlara gösterebılırım. Çok farklı oldugunu anlıcaksınız zaten
Milletle kafa mı buluyorsun ya? başkasının kodladığı scripti yutturmaya çalışıyorsun?

bir de saçma bir şekilde itiraz ediyorsun. burası r10 ve burada öyle rasgele davranamazsın.

bu script warezdir.