arkadaşım yanlış anlama ama blog başlığının çıkmasınnın bir sakıncası yok ikiside aynı kapıya çıkıyor. (seo amaçlı düşünüyorsan)
Gerekmeyen yerdeki konular çıkıyor bu durumdan şikayetçiyim onun için sadece konu başlığı yapmak istiyorum yardım arkadaşlar