Sayın Forum Yöneticisi Dekan ;
Örnek Dava :
http://www.hukukrehberi.net/makalele...ster.asp?id=59
My net i marka olarak kullanmaları normalde sakıncalı zaten,aslında TPE ye dava açılıp böyle bir markanın tescilinin iptali istenemli my net internetim anlamına gelen bir kelimedir ve kimsenin tekelinde olmaması gerekir.Yoksa tüm içinde my net geçen siteleri alan adlarını kendilerine alırlar ama öyle yağma yok , buyursunlar ICANN a dava açsınlar bakalım verecekler mi , unutmayın net kelimesi tüm dünyada internet anlamıyla kullanılmaktadır ve kullanılacaktır, nasıl ki "e" kelimesi Elektronik (e-ticaret,e-mail) anlamına geliyosa net kelimesi de internet anlamına gelmektedir.my net kelimesi ilk 1994 yılında tescil edilmiştir ve tükiyedeki firma da 1999 yılında kurulumuştur.Kelimenin kökü kimseye ait değildir , kimsenin fikri buluşu değildir,jenerik bir kelime olmaısndan dolayı bu alan adını kullanan firmada çok yüksek bir rakam vermiştir.yoksa 5 $ a satın alırdı dimi arkadaşlar.Ayrıca o kadar çok marka sınıfında kaydedilmiş ki yapmadıkları işlerde bile marka kayıtları var yani ne sitesi açarsanız açın illaki çarpacaktık,ister mail hizmeti verin isterseniz blog kurun , burda yanlış olan bu kelimeyi marka olarak tescil kararı veren TPE dir.Sanki türkiye dünyada değil başka bi yerde,tüm dünya bu kelimeyi günlük hayatta kullansın,ama türkiyede bi firmaya tescil edilsin

, yok böle bişi...
Dünyada binlerce farklı uzantıda my net var , o zaman hepsini bu firmaya versinler , böyle bir saçmalık olabilir mi yaa...
İstediğiniz gibi kullanın dacva açarlarsa sizde karşı dava açın,böyle bir kelimeyi marka alıpta net üzerinde kimse kimseye saldıramaz,eğer türkiyede sonuç alamazsanız Avrupa İnsan Hakları Mahkemesine bu fransız davasını da emsal göstererek başvuru yapın,sanki adamların tapulu malı yaa,kelimeyi yaratmak için eminin çok uğraşmışlardır ki kendileri yaratmamıştır bu kelimeyi,adam gibi marka istiyosanız mesela
Vitali H
akko nun Kurucusu olduğu Vakko dur,kurucusunun adı ve soyadından oluşan bir markadır ve orginaldir,benzersizdir,anlamsızdır aynı zamanda da,günlük hayatta kullanılamaz.Bunları da unutmayın....