Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kamu kurumları %99.9 lisansız yazılım kullanıyor.

Bu cümlenizi kanıtlayabileceğiniz somut bi'şey belirtebilir misiniz?

Konu dışı: TÜBİTAK'ın Pardus projesinde kamu kurumlarında yapılan ihalelerdeki "Microsoft" ve "Windows" gibi ibareleri kaldırabilmek için neler çekildiğini bizzat biliyorum. MS Office'e binlerce dolar lisans parası ödeniyor ve bu lisans ücretleri hazineden yani bizim vergilerimizden ödeniyor. O tip yerlerdeki çalışanlara Open Office'in ne olduğunu anlatmak bile saatlerimizi alıyor.