beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayaçturka hakkında iyi şeyler okumadım diyebilirim.
forumda biraz göz gezdirseniz extreme ve sayaçturka hakkında onlarca konu göreceksiniz.
Google analytics kullanmanızı öneririm.
ama boş okumuşsun kardeşim okuduklarını sayacturka şuanda beta aşamasında tamam ufak tefek hata veriyo omurtlak arkadaşımız geliştiriyo sözlerde biraz daha dikkat edelim .


Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sayaçturka biraz az sayıyor fakat doğru sayıyor.
yapılanma aşamasındalar.
Bence sayaçturkaya destek olmak daha iyi
mertcan güzel sölemiş beyzade destek vermemiz yeterlidir. ufak tefek hataları var oda az sayması ve hata vermesi onun haricinde bi sorunu yok şimdilik.