Biz sadece birbirimizi farklı anladık yoksa birseyi paylaşamadıgımız yok.
Ni-Osman - Aysima - Atilla - Ufuk - Kerem bunlar benim işlerini ellerinden geldikçe güzel şekilde yapan sevdigim insanlardır..
Bu arkadaslar ile bir seyi paylaşamama gibi bir durum söz konusu değildir olamazda.
Bizim aramızda olsa olsa bir konu hakkında fikir alış verişi olur..
Sadece fikir ve görüş alışverişi kesinlikle tartışma olamaz zaten. Düz yazıda bazı cümleler sert anlaşılabiliyor kavga eder gibi. mimik ve ifadeler olmayınca bazı arkadaşlar öyle anlamış olabilir.
Bilmukabil, SistemNetworks'e aynen katılıyorum.