herkes çok iyi yorumlar yapmış trickster arkadasimada teşekkür ederim bu tartışmayı açtığı için.Ama şöyle bir durum var iyi güzel söylüyorsunuzda.BSA hangi birine bakicak?Bundan 4 sene once internet cafe sahibiydim ortaktık yani.BSA geziyor dediler heryerde afişler var dediler.O zamanlar 30 tane Windows 98 Lisansı almıştım.ama ne gezen var ne gelen giden?Ve şuda bir gerçek host pazarı gerçekten türkiye`de iyice gelişmeye başladı.Yani bu işi yapanlar bu pazarı genişletti.Tabi haliyle rekabette arttı.Ama şuna eminim ki?Bu işi yapanların %90`ı lisansssız ürün kullanıyorlar.Tabi şuda bir gerçek %90`ı lisanssız ürün kullanıyor benim aldığım windows server 2003 lisansı bir işe yaramıyor.Keşke bu düzen değişse diyorum.Ama şuda bir gerçek Microsoft Tekel almış fiyatlar tavanlarda.Ve piyasada belli şuanda yeni adi şirket olmuş sermayesi az olan bir firma tutupta 1000$`lık windows server 2003 lisansı alacak durumda değil.Umarım birgün bu düzen değişir.