Merhabalar

Ahmet abi ve sanırım Aysima'dan Erhan bey lütfen konudaki tartışma ortamını uzatmayalım sizden ricam.
Güzel güzel Erhan beyle Osman abi bir konu ortamında düşüncelerini paylaşıyorlardı, ama sizinkiler farklı bir ortama yönelmiş.

Zaten birkaç kişininde dediği gibi her Nixcon olayı Netinternet'e dönüyor ve ayrı bir tartışma boyutu yaratılıyor...

Sevgilerle....