Macos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
su konuyu açan arkadas hesap numarasini soylesin ben gondercem ona para ok... adminde bu konuyu kapatsin artik...
istersen sen boş çek yolla arkadaşa o yazsın 0 ları ? ne dersin

bu kadar saygısızlık olmaz.