hehehe, canın sağolsun

isimden çok kaliteye önem veriyorum ben, kaliteli hizmet verdikten sonra isminde eli yüzü düzgün olunca çok şükür her şey yolunda gidiyor.
domain bayiliği alıp en azından kendi dominlerinizi neden kendiniz tescil etmiyosunuzki?
bende aptallık işte sorun değil
bu arada pinettr.com u size yollayabilirim