Tiryakim adlı üyeden alıntı:
"biLiyorsan konuş, biLmiyorsan sus ta adam sansınLar"

derLer
Ben yazdığımda çok ciddi idim.
Bilgisayarını değiştir.
Ha adamlığı tartışacaksak, inanki çok sıkılıyorum.