neo adlı üyeden alıntı:
Haa haa

Ne güzel millet doldurcak bilgileri üye olacak

İyi fikir.

senin gibilerin üyeLigne ihtiyacim yok..

sadece yaşadıgım sorunu yazdım ben..

yazık herkesi kendiniz gibi saniyosunuz