antiTRust dönüş oldu ama burdan ve bu nick ile olmadı. sendeki domainleri, markalaşma süreçlerini bayağı uzun konuştuk msn'de. ama tavrın bir garipti söylemek gerekirse. bana bi domain söylüyorsun 250 ytl diyorsun. benzeri bir domainim var satayım sana diyorum 45 ytl veririm diyorsun. benim seninle fiyat konusunda hiç anlaşabileceğimi sanmıyorum. Domainlerinden sadece bir kaçını beğendim onlarda olmasın dert değil.