fiyatların abartılı olduğuna bende katılıyorum, sadece link değişimi yaparak üstlere çıkılabilen alanlarda bile çok yüksek fiyat çekiyor burdaki arkadaşlar.

ama söylediklerin yanlış dp de bile pr8 satan çok fazla yok