acaba bu ortada gezen NOKTA sebastiyan değilde ****** muki
Evet bende işkilleniyorum sebodan bence oda ******
Puhahah

Arkadaşlar sonunda labidunun forum için yazılmış bir bot olduğuna inananlar çıkmaya başladı.. Ben ta en başında demiştim size ama inanmadınız. Gerçek su yüzüne çıkıyor