LifeNIC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbulda 1 DC'ye ortaklar, 4-5 firma daha aynı binada datacentercılık oynuyor. Yani, tek hattı 1 binaya çekmişler ve ortaklaşa kullanıyorlar.

Diye biliyorum, gördüm, duydum
Bak işde arkadaşda benim gibi araştırmasını yapıp gerceği görmüş.