Mickey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xCacheli biraz zor bulursun kimse xCache için Zend'den vazgeçmez kolay kolay.
Aynen Katılıyorum gov.tr cok mevcut fakat xcache ne zend ile nede ioncube ile calışmıyor ayrıca php sürümü 5 mysql sürümü 5 olmadıkça zaten kurulumunda sorun cıkartıyor.

Aradığını biraz zor bulursun arkadaşım