Konu
Hangi verimerkezinde sunucunuz var ?
16-05-2008, 22:28:39
#76
vbb
ardactn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nixcon'dan sonra çok şey değişti, bu anketin de pek bir geçerliliği kalmadı.
Evet konunun yeniden düzenlenmesi lazım bence de.