Konu
İsimtescil.net
16-05-2008, 20:12:48
#11
BEYZADE
evet desperrado haklı.
telefon yoluyla ulaştığınızda sorununuzu hemen hallediyorlar.
msn yazışmalarını, e-mailleri, ticketları pek iplemiyorlar.