hayırlı olsun. bu hafta sonu gördüm 990 ytl trink paraya. istanbulun bir kaç semtinde ve 6-7 kvk bayinde rastladım.
güle güle kullan, yurt disinda yasioyrum burda daha ucuz hayret tam tersi olmasi lazim
Hiç olurmu tam tersi. Zaten bu teknoloji yurt dışında ucuz buraya gelince pahalı oluyor, sebebide malum türkiye ve gümrük masrafı. Adamlar 1500 e satıyor kâr ediyor, 1000 ytl satıyor halen kâr ediliyor. Kısmen ülkemiz kazıkcı dolu