dvb olayında skystardan baskası yalan maalesef para varsa usbsi tavsiyedir... gelelim internet olayını, en iyisi bence cift yonlu ama tr sartlarında kurulum maliyeti yaklasık 4-5bin ytl kdr, aylık taksitleri de 500-600 ytlye yakın yani cok pahalı... offline download en guzel olanı, tabii ki bedava olanı ama o da vakti zamanının gozdelerindendi, "la opensky" diye baslayan jenerikteki sarısın hatunları unutmak mumkun mu, ne dvd inerdi hergun hdd yetmezdi walla, o zmnlar belesti abicim beles

simdi ise paralı ama yine film oyun dvd hastaları ıcın degecek paralar, 1 opensky uyelıgı birde balkan fza grup uyeligi ile is tmm, hemen hemen her yeni oyun dvd film ***** vb. icerikler gurp tarafından yayınlanmakta ordan da download edilmekte ama insan yıllar once bedava indiriken aynı olayın parayla oldugunu gorunce soguyor

neyse cok uzattım galiba eski gunlerin olayları konusulunca dayanamıyorum