Konu
Ayazağaspor Finalde
16-05-2008, 11:25:21
#9
sinanksk
kral18 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
valla ibrahim çok şansısız ne yapalım sağlık olsun yavaş yavaş sindire sindire çıkacaz 2015 de görürüz GÖZTEPE mizi
Valla kardeşim kızma ama sizin gibi taraftarlar olduğu sürece izmir takımlarının hali değişmez...Göztepemiz diyosun ultraslan 35 diosun...İşte izmir takımları bu yüzden kaybediyor.