Hakanım iyidir. Her firma sorun yaşayabilir. Ama önemli olan işinin arkasında durmak. Nixcon kapandı ertesi gün server ı taşıdı yeni dc ye. 5-6 aydır çalışıyorum kendisiyle. Şimdi firmalaştı daha da güzel oldu. Hızlı güzel hizmet için bence çalışılacak bir Firma..