Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nolcak Bu İzmir Takımlarının Hali Hala Büyük Şehirimizin bi takımı Yok 1. ligde.
valla ibrahim çok şansısız ne yapalım sağlık olsun yavaş yavaş sindire sindire çıkacaz 2015 de görürüz GÖZTEPE mizi