https://www.r10.net/184043-post14.html

ilk teklif frost arkadaşımdan gelmiş, yani bu demektir ki bugun akşamüstü saat 17.30 da site teklif i biticek ve arkadaşın en son kim teklif vermişse ona satıcak.

Kaldı ki 1000 ytl direk satış fiyatı arkadaşlar karıştırmayın. 500 ytl açılış fiyatı, ben açık arttırmaya katılmadan hemen almak istiyorum dersen 1000 ytl verir alırsın.

Ayrıca açık arttırma sürecinde direk fiyatı geçerse direk fiyat artık kabul edilmez. ben 1001 ytl dediğim an kimse 1000 ytl verip alırım diyemez. direk fiyatı hızlı olan kazanır mantığı. Neyse,, bugun akşam üstü 17.30 bitmesi gerekiyor ama hala ciddi bir alıcı yok. Bööle giderse satış iptaldir.