Zamanında müşterisiydim.İlk sayfadada çok güzel bir hizmet demiştim.İlk önce bir sitemi içinde shell dosyaları olduğu gerekçesiyle yedek almadan silmişti.Fan sitesinde ne shell dosyası anlamadım gitti.Nixcon'un batmasından sonra yeni ipler falan alacaktım.Ama reseller hesabım tamamen silinmiş.Habersiz iş yapan bir firma.Ama performans bakımından çok süper.