Fatih kesinlikle iyi bir santrafor, ona lafım yok. Fenerbahçe'nin alması gerektiğini düşünüyorum hala da Galatasaray'lı olarak, Fenerbahçe'nin Fatih gibi bir santrafora hep ihtiyacı vardı.

Rus Ligi'ni takip etmem normalde ancak son dönemde Türk yoğunluğu ve ilgi alanıma giren Hollanda'lı Advocaat'ın Zenit'i çalıştırması sebebi ile yakından takip ediyorum Zenit'i.

Maç yorumu ve Fatih görüşünü şu linkteki açılımla geliştireyim ******.
FlyingDutchman: MANCHESTER'DA PERESTROIKA'NIN DANSI

Alıntı
Fatih Tekke'nin performansı her ne kadar bir maçta karar vermek zor olsa da milli takım için neden alınmadığını düşünüp onun üzerinden eleştiri yapanlar için bir gösterge olmuştur sanırım. Tek kelime ile "vasattı". Aslında uzun süre oynamamasına rağmen hava toplarında ve orta saha ile pas alışverişinde iyiydi Fatih, ama gol bölgelerindeki pozisyon alma hataları, bir kaç atağı caza sahası içinde ezmesi ve daha 60. dakikada Zenit kontrataklarında 4-5 metre geride kalması onun güçsüzleştiğinin çok net bir kanıtıydı. Buna rağmen her iki golde de payı büyük, ikincisinin de asisti ona ait. Kutlamak lazım ama yine de milli takıma alınmamasının son derece doğru karar olduğunu düşünüyorum.