hoca okuma yazmam yok ne olcak... FrmTrs arkdaş dolandırıcıymışsın... gördüğüm gibi yemişsin banı Bana çocuk gibi diyonda Sen dolandırıcısın...
geriyükle.php bunududa denedik olmadı...
Her ban yiyen *********** değildir ve bu forumda kimseye kanıtsız *********** diyemezsin. Kanıtlarını bekliyorum, aksi takdirde seni uzaklaştırmak zorunda kalacağım.