ya arkadasım oldumu.com un en altındakı iwebtoola bakarmısın ımzakı oradakını gosterıyor. 2 Oldunu bende sımdı gordum oke.
İkincisi alan adam eşşek değil sitenın herseyını kurcalayacak değilmi...

Ya gerçekten mumkunse artık tartısma konusunu kapayabılırmıyız...

Tesekkur ederim.