4-5 aydır müşterileriyim ve hız destek konusunda hiç bir şikayetim yok
bi aralar kesintiler oldu ama aklı selim bir şekilde işin içinden çıktılar ve şuan gayet güzel hizmet vermektedirler
yorum yazan arkadaşları hiç anlamıyorum milletin ekmeğiylemi oynuyorlar ne amaçla yorum yazılıyor doğrusu anlam veremedim adamların 200 e yakın müşterileri var onlardaki ciddiyetsizliği düşüklüğü hiçmi fark edemezler
fiyat+ performans + destek ( arttırılırsa daha iyi olur ) bakımından çok iyi hizmet verdikleri düşüncesindeyim her kesintide host değişseydik ohoo
İşi becerebilecek bi düşüncedeyseniz buyrun müşteriniz olalım
Alıntı
Denizalgin´isimli üyeden Alıntı
iğrenç
ASIL iğrenç olan senin şu yaptığın