Eksi yönleri nelerdir demişsin bilmem ama "+" yönlerine çok fazla saymakla bitmez. Uzun süredir kullanıyorum, yapılanmaya Joomla! ile başladım çok şükür en ufak sorunum yok Joomla! ile, benim şahsi eksiklerim var geliştirmem gereken. Basit, anlaşılır, kolay entegre olabilen bir CMS. Joomla! için hosting konusunda sıkıntı yaşamadan çalışma yapmak istiyorsan biraz araştır.